Za nami V Sympozjum Dydaktyczne UEK, którego motyw przewodni – „Sztuczna inteligencja w edukacji – wyzwania i możliwości” – sprowokował nie tylko do rozmów o narzędziach i technologii, ale przede wszystkim o człowieku. O jego roli, odpowiedzialności, potrzebach, twórczości i… przyszłości.
W naszych rozmowach z edukatorami i edukatorkami nie zabrakło kontrowersyjnych pytań:
Czy jesteśmy już uzależnieni od cyfrowego wsparcia?
Czy nadmiar AI może być większym zagrożeniem niż jej brak?
Czy twórczość generowana przez maszyny może zastąpić spotkanie z drugim człowiekiem?
Czy szkoła przyszłości to miejsce bez ocen – i bez nauczycieli?
Jak rozpoznać, że AI pomaga, a nie wyręcza?
Zobacz, co mówią osoby, które AI nie tylko testują, ale realnie wdrażają w dydaktyce. Usłysz ich refleksje, niepewność, fascynację i ogromną pasję do uczenia w świecie, który zmienia się szybciej, niż kiedykolwiek wcześniej.
🎥 Wywiady, refleksje – daj się zainspirować: