Ułatwienia dostępu

Limit miejsc wyczerpany

Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w pracy dydaktycznej

Odkryj, jak sztuczna inteligencja może wspierać proces dydaktyczny – od tworzenia zadań po generowanie grafik i filmów, oraz poznaj wyzwania prawne i etyczne!
Miejsce:
Termin Godzina od Godzina do Czas trwania szkolenia
21 marca, 202508:4514:006 godz.

Prowadzący

mgr Kamila Kwiatkowska, Katedra Procesu Zarządzania

Istotne

Grupa min. 15 os., max. 20 os. 

Uczestnicy proszeni są o przyniesienie laptopów.

Realizowane zagadnienia

 

  • Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w dydaktyce (przygotowywanie zadań, treści na prezentacje, pytań do quizów)
  • Systematyczny przegląd literatury z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
  • Generowanie grafik i filmów
  • Wyzwania prawne, etyczne i społeczne

Omawiane narzędzia:

  • ChatGPT: tworzenie materiałów dydaktycznych, indywidualizacja nauczania
  • Perplexity: wyszukiwanie informacji, przegląd literatury, weryfikacja informacji, wsparcie w nauce
  • NotebookLM: organizacja materiałów akademickich, tworzenie notatek i podsumowań badań
  • Gamma: tworzenie interaktywnych prezentacji dydaktycznych
  • Microsoft Designer: generowanie grafik i materiałów wizualnych, edycja obrazów
  • Canva: tworzenie materiałów graficznych i multimedialnych
  • Quizizz: tworzenie interaktywnych quizów i testów

Kontakt w sprawie szkolenia

MGR MONIKA JAKÓBIEC
Dział Rozwoju Dydaktyki i Multimediów
+48 12 293 59 32
jakobiem@uek.krakow.pl
Pawilon A, pok. -115