Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w pracy dydaktycznej
Limit miejsc wyczerpany
Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w pracy dydaktycznej
Odkryj, jak sztuczna inteligencja może wspierać proces dydaktyczny – od tworzenia zadań po generowanie grafik i filmów, oraz poznaj wyzwania prawne i etyczne!
Miejsce:
szkolenie stacjonarne, Pawilon Finanse, sala 307
Termin
Godzina od
Godzina do
Czas trwania szkolenia
21 marca, 2025
08:45
14:00
6 godz.
Prowadzący
mgr Kamila Kwiatkowska, Katedra Procesu Zarządzania
Istotne
Grupa min. 15 os., max. 20 os.
Uczestnicy proszeni są o przyniesienie laptopów.
Realizowane zagadnienia
Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w dydaktyce (przygotowywanie zadań, treści na prezentacje, pytań do quizów)
Systematyczny przegląd literatury z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Generowanie grafik i filmów
Wyzwania prawne, etyczne i społeczne
Omawiane narzędzia:
ChatGPT: tworzenie materiałów dydaktycznych, indywidualizacja nauczania
Perplexity: wyszukiwanie informacji, przegląd literatury, weryfikacja informacji, wsparcie w nauce
NotebookLM: organizacja materiałów akademickich, tworzenie notatek i podsumowań badań