Wprowadzenie do szkolenia
- samoocena dotychczasowych kompetencji w zakresie pracy na platformie Moodle i MS Teams
Planowanie e-zajęć.
- opracowanie planu e-zajęć na platformie Moodle, skoncentrowanego na celach kształcenia, uwzględniającego obie części procesu dydaktycznego, tj. zajęć realizowanych na kampusie i zajęć na odległość oraz wykorzystującego zróżnicowane narzędzia platformy
Planowanie angażujących ćwiczeń i zadań dla studentów
- opracowanie angażujących ćwiczeń i zadań dla osób studiujących, sprawdzających ich wiedzę i umiejętności, tj. ich planowanie oraz pisanie klarownych, a także poprawnych oraz spójnych w aspekcie metodycznym i językowym instrukcji (poleceń) do ćwiczeń i zadań
- właściwy dobór narzędzi platformy Moodle, dostosowanych do celów dydaktycznych oraz wykorzystanie tych narzędzi w praktyce
Tworzenie elektronicznych źródeł wiedzy
- planowanie materiałów i pomocy dydaktycznych w formach elektronicznych
- zastosowanie różnorodnych technik ich projektowania, takich np., jak: multimedialne prezentacje, ćwiczenia i filmy interaktywne tworzone za pomocą usługi internetowej HP5, screencastów, podcastów i filmów wideo
- optymalne wykorzystanie oraz zarządzanie materiałami i pomocami dydaktycznymi w kursie
Organizacja pracy i motywacja studentów
- poznanie problemów związanych z organizacją e-zajęć oraz zarządzaniem sobą podczas e-zajęć, a także zarządzanie pracą i motywacją osób uczących się, w tym: stosowanie różnych strategii prowadzenia e-zajęć
- opracowanie zasad udziału w zajęciach, w tym: systemu oceniania postępów osób studiujących
- stosowanie różnych technik komunikacji na odległość, w tym: rozpoznawanie i rozwiązywanie sytuacji trudnych
Podsumowanie projektów
- zakończenie i podsumowanie efektów pracy nad projektem nowych e-zajęć
- samoocena wzrostu kompetencji w zakresie pracy na platformie Moodle i MS Te