Ułatwienia dostępu

Limit miejsc wyczerpany

Projektowanie i prowadzenie e-zajęć

Odkryj, jak skutecznie zaplanować i zrealizować e-zajęcia na platformie Moodle oraz MS Teams – od tworzenia angażujących ćwiczeń po motywowanie studentów i organizację pracy na odległość!
Miejsce:

Prowadzący

  • mgr Anna Stanisławska-Mischke
  • mgr Przemysław Stencel

Realizowane zagadnienia

Wprowadzenie do szkolenia

  • samoocena dotychczasowych kompetencji w zakresie pracy na platformie Moodle i MS Teams

Planowanie e-zajęć.

  • opracowanie planu e-zajęć na platformie Moodle, skoncentrowanego na celach kształcenia, uwzględniającego obie części procesu dydaktycznego, tj. zajęć realizowanych na kampusie i zajęć na odległość oraz wykorzystującego zróżnicowane narzędzia platformy

Planowanie angażujących ćwiczeń i zadań dla studentów

  • opracowanie angażujących ćwiczeń i zadań dla osób studiujących, sprawdzających ich wiedzę i umiejętności, tj. ich planowanie oraz pisanie klarownych, a także poprawnych oraz spójnych w aspekcie metodycznym i językowym instrukcji (poleceń) do ćwiczeń i zadań
  • właściwy dobór narzędzi platformy Moodle, dostosowanych do celów dydaktycznych oraz wykorzystanie tych narzędzi w praktyce

Tworzenie elektronicznych źródeł wiedzy

  • planowanie materiałów i pomocy dydaktycznych w formach elektronicznych
  • zastosowanie różnorodnych technik ich projektowania, takich np., jak: multimedialne prezentacje, ćwiczenia i filmy interaktywne tworzone za pomocą usługi internetowej HP5, screencastów, podcastów i filmów wideo
  • optymalne wykorzystanie oraz zarządzanie materiałami i pomocami dydaktycznymi w kursie

Organizacja pracy i motywacja studentów

  • poznanie problemów związanych z organizacją e-zajęć oraz zarządzaniem sobą podczas e-zajęć, a także zarządzanie pracą i motywacją osób uczących się, w tym: stosowanie różnych strategii prowadzenia e-zajęć
  • opracowanie zasad udziału w zajęciach, w tym: systemu oceniania postępów osób studiujących
  • stosowanie różnych technik komunikacji na odległość, w tym: rozpoznawanie i rozwiązywanie sytuacji trudnych

Podsumowanie projektów

  • zakończenie i podsumowanie efektów pracy nad projektem nowych e-zajęć
  • samoocena wzrostu kompetencji w zakresie pracy na platformie Moodle i MS Te

Dodatkowe uwagi

Maksymalna liczba uczestników: 35 (po kwalifikacji związanej z posiadanymi umiejętnościami pracy na platformie Moodle i MS Teams). REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Kontakt w sprawie szkolenia

mgr Anna Stanisławska-Mischke
mgr Przemysław Stencel
+48 12 29 37 515
ezajecia@uek.krakow.pl
pawilon A, pokój – 106