Ułatwienia dostępu

Analiza danych ankietowych

Dołącz do kursu i opanuj kluczowe metody przygotowania, analizy i zarządzania danymi, by skutecznie wyciągać wnioski i wizualizować wyniki badań!
Miejsce:
Termin Godzina od Godzina do Czas trwania szkolenia
15 listopada, 202408:4512:154 godz.
6 grudnia, 202408:4512:154 godz.
10 stycznia, 202508:4512:154 godz.
7 lutego, 202508:4512:154 godz.

Prowadzący

  • prof. dr hab. Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych
  • dr hab. Mariusz Łapczyński, prof. UEK, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

Realizowane zagadnienia

  • Przygotowanie badań
  • Budowa narzędzia pomiaru
  • Przygotowanie danych
  • Metody analizy danych
  • Przygotowanie i przetwarzanie danych ankietowych (kodowanie danych, analizy, rozkłady, wizualizacja danych, istotność i siła związku pomiędzy zmiennymi)
  • Wybrane operacje zarządzania danymi

Dodatkowe uwagi

grupa min. 8 os., max. 12 os.