Dołącz do kursu i opanuj kluczowe metody przygotowania, analizy i zarządzania danymi, by skutecznie wyciągać wnioski i wizualizować wyniki badań!
Miejsce:
Pawilon A, sala nr 216
Termin
Godzina od
Godzina do
Czas trwania szkolenia
15 listopada, 2024
08:45
12:15
4 godz.
6 grudnia, 2024
08:45
12:15
4 godz.
10 stycznia, 2025
08:45
12:15
4 godz.
7 lutego, 2025
08:45
12:15
4 godz.
Prowadzący
prof. dr hab. Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych
dr hab. Mariusz Łapczyński, prof. UEK, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych
Realizowane zagadnienia
Przygotowanie badań
Budowa narzędzia pomiaru
Przygotowanie danych
Metody analizy danych
Przygotowanie i przetwarzanie danych ankietowych (kodowanie danych, analizy, rozkłady, wizualizacja danych, istotność i siła związku pomiędzy zmiennymi)