Ułatwienia dostępu

Analiza danych ankietowych

Zapraszamy na szkolenie obejmujące przygotowanie badań, budowę narzędzi pomiarowych, analizę i wizualizację danych oraz zarządzanie danymi ankietowymi.
Miejsce:
Termin Godzina od Godzina do Czas trwania szkolenia
31 stycznia, 202508:0012:004 x4 godz.
31 stycznia, 202514:0016:00test

Prowadzący

  • prof. dr hab. Adam Sagan, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych
  • dr hab. Mariusz Łapczyński, prof. UEK, Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych

Realizowane zagadnienia

  • Przygotowanie badań
  • Budowa narzędzia pomiaru
  • Przygotowanie danych
  • Metody analizy danych
  • Przygotowanie i przetwarzanie danych ankietowych (kodowanie danych, analizy, rozkłady, wizualizacja danych, istotność i siła związku pomiędzy zmiennymi)
    Wybrane operacje zarządzania danymi

Dodatkowe uwagi

grupa min. 8 os., max. 12 os.