Ułatwienia dostępu

Level up w nauczaniu! Gamifikacja w dydaktyce akademickiej – teoretyczne podstawy i zastosowania praktyczne

Gamifikacja w edukacji akademickiej to coraz częściej wykorzystywane narzędzie, które pozwala na zwiększenie zaangażowania i podniesienie poziomu realizacji efektów uczenia się.
Miejsce:
Termin Godzina od Godzina do Czas trwania szkolenia
14 maja, 202515:0017:002 godz.

Prelegenci:

dr Aleksandra Witoszek-Kubicka, Adiunkt Katedra Zachowań Organizacyjnych

dr Robert Szydło, Katedra Zarządzania Zasobami Pracy

Realizowane zagadnienia

Gamifikacja w edukacji akademickiej to coraz częściej wykorzystywane narzędzie, które pozwala na zwiększenie zaangażowania i podniesienie poziomu realizacji efektów uczenia się. Podczas wystąpienia zostaną przedstawione kluczowe koncepcje związane z gamifikacją, w tym różnice między zabawą, grą, grą poważną oraz samą gamifikacją. Omówione zostaną także mechanizmy psychologiczne i teorie motywacji, które wyjaśniają skuteczność tego podejścia. Szczególny nacisk zostanie położony na typologie graczy i znaczenie personalizacji doświadczeń edukacyjnych.

Analiza obejmie również mechanikę, dynamikę oraz estetykę gier jako elementy projektowania rozwiązań gamifikacyjnych. W ramach praktycznego ujęcia tematu zostanie zaprezentowana koncepcja projektowania gry jako zadania dydaktycznego dla studentów.

Wystąpienie będzie okazją

do refleksji nad możliwościami i wyzwaniami związanymi z wdrażaniem gamifikacji w środowisku akademickim.

Masz pytania, skontaktuj się:

Aneta Powroźnik

Dział Rozwoju Dydaktyki i Multimediów
+48 12 293 54 85
powrozna@uek.krakow.pl
Pawilon A, pok. -115