Ułatwienia dostępu
Odwróć kolory
Monochromatyczny
Ciemny kontrast
Jasny kontrast
Niskie nasycenie
Wysokie nasycenie
Zaznacz linki
Zaznacz nagłówki
Czytnik ekranu
Tryb czytania
Skalowanie treści
100
%
Czcionka
100
%
Wysokość linii
100
%
Odstęp liter
100
%
Szkolenia
Harmonogram
Portal wiedzy
Archiwum
Dydaktycznie inspiracje
Studio nagrań
Oferta
Zasady korzystania
Rezerwacja
Regulamin Studia Nagrań UEK
Kontakt
Szkolenia
Harmonogram
Portal wiedzy
Archiwum
Dydaktycznie inspiracje
Studio nagrań
Oferta
Zasady korzystania
Rezerwacja
Regulamin Studia Nagrań UEK
Kontakt
E-Uczelnia
Portal wiedzy
Portal wiedzy
Multimedia
Pigułki koncepcyjne
Webinary
Wszystkie
Multimedia
Zarządzanie czasem pracy nauczyciela akademickiego
Więcej
Webinary
Ankiety, badania, kwestionariusze, głosowania
Więcej
Webinary
Monitorowanie postępów / Dostęp warunkowy
Więcej
Webinary
Testy i quizy w Moodle dla początkujących
Więcej
Webinary
Jak przenieść wykład na Moodle?
Więcej
Webinary
Zadania na Moodle – student przesyła pracę
Więcej
Webinary
Testy na Moodle – jak zwiększyć ich bezpieczeństwo
Więcej
Webinary
Ocenianie w Moodle
Więcej
Webinary
Praca grupowa na Moodle (Grupy w kursie)
Więcej
Webinary
Komunikacja ze studentami na Moodle
Więcej
Webinary
Ćwiczenia interaktywne H5P
Więcej
Webinary
Dziennik ocen w Moodle 2
Więcej
Webinary
Zakończenie semestru na Moodle
Więcej
Webinary
Zaawansowane metody oceniania w Moodle
Więcej
Webinary
Warsztaty w Moodle
Więcej
Webinary
Jeśli nie lekcja, i nie H5P, to co?
Więcej
Webinary
Jeśli nie lekcja, to może H5P?
Więcej
Webinary
Chcesz stworzyć dłuższe materiały dla studentów? To może lekcja?
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Każdy czasem lubi pogadać… cz. 2
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Każdy czasem lubi pogadać… cz. 1
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o e-wizytówce i konsekwencjach jej posiadania. W pytaniach i zadaniach.
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Pierwsze wrażenie
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Bo o tym ktoś już tyle razy mówił
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak przygotować ubiegłoroczny kurs
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak zoptymalizować układ długich testów
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Dlaczego student, którego nie było na zajęciach, ma 100% za frekwencję na Moodle’u?
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak dać studentowi drugą szansę
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Czy studenci mogą się wzajemnie oceniać
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak zminimalizować „strzelanie” na teście?
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak stworzyć forum do komunikacji 1 na 1
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak nagrać to, co widzimy na ekranie
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak można szybko stworzyć dużą bazę pytań testowych (i test losowy)
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak być na bieżąco z dyskusjami na forach w naszych kursach
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Czy jestem dla studentów tylko tekstem?
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Pytania „zależne” w kwestionariuszu
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Kiedy zadania są ważniejsze niż treść
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Wszystko albo nic, czyli student myli się tylko raz..
Więcej
Pigułki koncepcyjne
M jak Moodle albo M jak matrioszka
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Zostań mistrzem pytań zagnieżdżonych
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Każde urządzenie działa lepiej jeżeli jest podłączone do prądu, czyli dlaczego potrzebny jest prowadzący
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Znaczenie elektronicznych materiałów dydaktycznych
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Dlaczego średnia średniej nierówna…
Więcej
Pigułki koncepcyjne
O miejscach, które dobrze (?) znamy
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Ilu potrzebujemy studentów, aby utworzyć grupę i czy wystarczy jeden
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Quiz i Zadanie to dwa różne narzędzia i mają różne zastosowania. Ale czy na pewno zawsze?
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Słowo, emocje i kasety wideo
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Czego potrzebuje badacz, a co może dać mu Moodle
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak poprowadzić wykład w domu i nagrać z tego film?
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak poprowadzić wykład w formie webinaru
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak pomóc studentom pilnować, co już mają wykonane w kursie
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak zapisać studentów do kursu i od razu do grup za pomocą klucza dostępu
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Napisy w filmie – Szybko? Łatwo? Profesjonalnie?
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Byod – Studencie przynieś swoje urządzenie!
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Znikanie studentów … z kursu
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Jak sprawdzić czy student samodzielnie napisał pracę a nie korzystał z Chat GPT (AI)
Więcej
Pigułki koncepcyjne
Przecinek czy kropka, oto jest pytanie…
Więcej
Webinary
Grupy i studenckie zespoły zadaniowe na platformie Moodle
Więcej
Multimedia
Techniki kreatywnego myślenia w pracy dydaktycznej
Więcej
Multimedia
Projektowanie innowacyjnego procesu dydaktycznego
Więcej
Multimedia
Prawo własności intelektualnej w praktyce dydaktycznej
Więcej
Multimedia
Praca zdalna nauczyciela akademickiego i studenta
Więcej
Multimedia
Praca nad motywacją nauczyciela akademickiego i studenta
Więcej
Multimedia
Komunikacja i współpraca międzypokoleniowa BB–X–Y–Z
Więcej
Multimedia
Interkulturowość i komunikacja ze studentami w środowiskach międzynarodowych
Więcej
Multimedia
Dynamika pracy z małymi i dużymi grupami
Więcej