Ułatwienia dostępu

Portal wiedzy

Drobne ułatwienia edycyjne 

Równe traktowanie, przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy

Zarządzanie czasem pracy nauczyciela akademickiego

Ankiety, badania, kwestionariusze, głosowania

Monitorowanie postępów / Dostęp warunkowy

Testy i quizy w Moodle dla początkujących

Jak przenieść wykład na Moodle?

Zadania na Moodle – student przesyła pracę

Testy na Moodle – jak zwiększyć ich bezpieczeństwo

Ocenianie w Moodle

Praca grupowa na Moodle (Grupy w kursie)

Komunikacja ze studentami na Moodle

Ćwiczenia interaktywne H5P

Dziennik ocen w Moodle 2

Zakończenie semestru na Moodle

Zaawansowane metody oceniania w Moodle

Warsztaty w Moodle

Jeśli nie lekcja, i nie H5P, to co?

Jeśli nie lekcja, to może H5P?

Chcesz stworzyć dłuższe materiały dla studentów? To może lekcja?

Każdy czasem lubi pogadać… cz. 2

Każdy czasem lubi pogadać… cz. 1

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o e-wizytówce i konsekwencjach jej posiadania. W pytaniach i zadaniach.

Bo o tym ktoś już tyle razy mówił

Jak przygotować ubiegłoroczny kurs

Jak zoptymalizować układ długich testów

Dlaczego student, którego nie było na zajęciach, ma 100% za frekwencję na Moodle’u?

Jak dać studentowi drugą szansę

Czy studenci mogą się wzajemnie oceniać

Jak zminimalizować „strzelanie” na teście?

Jak stworzyć forum do komunikacji 1 na 1

Jak nagrać to, co widzimy na ekranie

Jak można szybko stworzyć dużą bazę pytań testowych (i test losowy)

Jak być na bieżąco z dyskusjami na forach w naszych kursach

Czy jestem dla studentów tylko tekstem?

Pytania „zależne” w kwestionariuszu

Kiedy zadania są ważniejsze niż treść

Wszystko albo nic, czyli student myli się tylko raz..

M jak Moodle albo M jak matrioszka

Zostań mistrzem pytań zagnieżdżonych

Każde urządzenie działa lepiej jeżeli jest podłączone do prądu, czyli dlaczego potrzebny jest prowadzący

Znaczenie elektronicznych materiałów dydaktycznych

Dlaczego średnia średniej nierówna…

O miejscach, które dobrze (?) znamy

Ilu potrzebujemy studentów, aby utworzyć grupę i czy wystarczy jeden

Quiz i Zadanie to dwa różne narzędzia i mają różne zastosowania. Ale czy na pewno zawsze?

Słowo, emocje i kasety wideo

Czego potrzebuje badacz, a co może dać mu Moodle

Jak poprowadzić wykład w domu i nagrać z tego film?

Jak poprowadzić wykład w formie webinaru

Jak pomóc studentom pilnować, co już mają wykonane w kursie

Jak zapisać studentów do kursu i od razu do grup za pomocą klucza dostępu

Napisy w filmie – Szybko? Łatwo? Profesjonalnie?

Byod – Studencie przynieś swoje urządzenie!

Znikanie studentów … z kursu

Jak sprawdzić czy student samodzielnie napisał pracę a nie korzystał z Chat GPT (AI)

Przecinek czy kropka, oto jest pytanie…

Grupy i studenckie zespoły zadaniowe na platformie Moodle

Techniki kreatywnego myślenia w pracy dydaktycznej

Projektowanie innowacyjnego procesu dydaktycznego

Prawo własności intelektualnej w praktyce dydaktycznej

Praca zdalna nauczyciela akademickiego i studenta

Praca nad motywacją nauczyciela akademickiego i studenta

Komunikacja i współpraca międzypokoleniowa BB–X–Y–Z

Interkulturowość i komunikacja ze studentami w środowiskach międzynarodowych

Dynamika pracy z małymi i dużymi grupami