Ułatwienia dostępu

Balans, który ma znaczenie – rozmowy o wartościach i życiu w równowadze

Wieczór refleksji, rozmów i muzyki pod Jaszczurami stał się inspirującym wprowadzeniem do V Sympozjum Dydaktycznego UEK – bo prawdziwa równowaga zaczyna się od środka.

12 czerwca w kultowym Klubie Pod Jaszczurami odbyło się wyjątkowe spotkanie pod hasłem „Balans zaczyna się od środka. Rola talentów i wartości w budowaniu równowagi między pracą a życiem osobistym”. Wydarzenie zgromadziło licznie przybyłych pracowników i studentów, a jego szczególnymi gośćmi byli Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, prof. dr hab. Piotr Buła, oraz przedstawiciele władz uczelni, kadry akademickiej i społeczności uniwersyteckiej.

Spotkanie stanowiło kameralną, refleksyjną zapowiedź tematów podejmowanych podczas V Sympozjum Dydaktycznego UEK, które odbyło się dzień później. Była to okazja do zatrzymania się, wymiany myśli i spojrzenia na rozwój osobisty jako integralny element życia zawodowego i akademickiego.

Główną prelegentką wieczoru była dr Magdalena Żyła – ekspertka w obszarze rozwoju osobistego, doradczyni, wykładowczyni i coach. W inspirującym wystąpieniu podkreśliła, jak ważne są nasze wartości i talenty w budowaniu harmonii między życiem zawodowym a prywatnym. Uczestnicy zostali zaproszeni do spojrzenia w głąb siebie i zastanowienia się, co naprawdę pomaga im utrzymać balans w codzienności.
Po prelekcji odbyła się otwarta dyskusja, w której uczestnicy mogli zadawać pytania i wspólnie analizować praktyczne strategie budowania wewnętrznej równowagi w codziennym życiu

Wieczór uzupełnił kameralny występ muzyczny duetu Indira (wokal) i Paweł Maksymilian (gitara) – idealny sposób na relaks i integrację po części merytorycznej

Spotkanie pod Jaszczurami połączyło refleksję z muzyką, rozmową i uważnością – udowadniając, że balans, o którym mówiliśmy, naprawdę zaczyna się od środka.

Pozostałe aktualności

V Sympozjum Dydaktyczne UEK – zobacz, jak było!

Sztuczna inteligencja w edukacji – moda, zagrożenie czy przyszłość, której nie da się zatrzymać?

AI: szansa czy zagrożenie? Głos uczestników V Sympozjum Dydaktycznego UEK